سرویس چینی 28 پارچه غذاخوری والنسیا ارغوانی

Wiki Article

در طراحی سری شهرزاد چینی زرین سعی شده از تاریخ ایران و هنر اصیل ایرانی الگو برداری شود، به طور مثال از شکل و شمایل ظروف کهن ایران الهام گرفته شده و با شکلی تازه تر و هماهنگ با نیازهای امروز محصولات را تولید و عرضه کرده است. ظروف خانگی چینی پردیس کاشان در چهار درجه کیفی تولید میشوند که درجه عالی از همه باکیفیتتر است. اما به شما دوستداران طرحهای سنتی پیشنهاد میکنیم سرویسهای غذاخوری طرح ترمه چینی سارگل را ببینید؛ شاید پسندیدید. این سرویس غذاخوری برای مهمانیهای ۱۲ نفره کاربرد دارد و تمام اقلام یک مراسم شام و چایخوری را دارا است. این قالب در سرویس thirty پارچه که six نفره و سرویس ninety one پارچه که twelve نفره میباشد تولید میشود. از طرف دیگر بخش عمدهای از این زیبایی را مدیون طراحی سبک و ظریف این برند هستیم که باعث میشود زیبایی محصولات بیش از هر نمونه داخلی دیگر باشد. متاسفانه همانند هر محصول محبوب دیگری ندرتاً و در برخی مبادی فروش شاهد عرضه محصولات چینی زرین با قیمت های متفاوت از قیمت مصرف کننده اعلام شده از طرف شرکت هستیم. چینی زرین انواع سرویس غذاخوری، چای خوری، سرویس خاص سرو و پذیرایی و ابزار آشپزی دارد که احتمالا از دیدن کیفیت و طرحهای آنها شگفت زده شوید.


سرویس غذاخوری کودک

سرويس چيني عمده طرحها مجلسی و درخور پذیرایی به نظر میرسند و برای بهخصوص جهیزیه پیشنهاد میکنیم. همچنین این سرویس با قیمت مناسبی که دارد، می تواند بهترین گزینه برای خرید جهیزیه و هدیه دادن به عزیزانتان باشد. انتخاب سرویس غذاخوری می تواند تبدیل به یک چالش بزرگ برای شما خصوصا عروس خانم ها برای تهیه جهیزیه شود، اما فقط نیازمند کمی دقت و توجه و همچنین آشنایی با انواع نمونه های سرویس غذاخوری می باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی سرویس چینی زرین دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. برند این شرکت جز یکی از بهترین برندهای ایرانی ظروف چینی محسوب میشود. شرکت چینی زرین، در حال حاضر، تنها تولیدکننده داخلی دارنده فناوری IGD (دکور درونلعابی) است؛ سرویسهای دکورشده با فناوری IGD به لایهای شفاف و محافظ مجهزند که هم مدل فلورانس موجب درخشش بالای نقوش روی ظروف و هم ثبات و مقاومت نقوش در برابر شستوشوی مکرر میشود. این نوع از ظروف از دوام و استحکام بالایی برخوردارند، مورد استفاده بودن این ظروف به دلیل افزوده شدن شیشه به خاک رس آنها می توان بیان نمود، همچنین می توان به آسانی درون فریزر، فر، مایکروفر، و ماشین لباسشویی قرار داد، اما باید گفت که تغییر دمایی با شدت در محیط نگهداری و قرارگیری آنها موجب ایجاد شکاف هایی بر روی آنها می شود. Put up w᠎as gen​erated wi th the support of GSA C ontent Generator DEMO .


از سالم بودن همهی ظروف اطمینان حاصل کنید، تا مبادا دچار شکستگی یا ترک خوردگی شده باشند. ست بودن ظروف سرو غذا زیبایی خاصی به سفره میبخشد و باعث برانگیختن اشتها نیز خواهد شد. اگر اهل نوشیدن قهوه هستید می توانید به جای خرید شکردان، ظروف ست شیر و شکر را تهیه کنید. برای خرید ظروف چینی سعی کنید از فروشگاه ای آفلاین و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید کنید و سعی کنید ظروف چینی را به صورت سرویس کامل خریداری کنید، در این صورت دیگر نگران خرید بقیه وسایل روی میز نخواهید بود و می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خرید را با هم انجام دهید. نسترن چینی به اندازه برندهای پرآوازهای چون توس چینی سر زبانها نیست؛ هم ازلحاظ طرحونقش برند کمتنوعی است و هم به نظر نمیرسد به اندازه برای مثال چینی زرین جوابگوی همه سلیقهها باشد. این محصول، با شماره 88626 به عنوان اختراع به ثبت رسیده و برای نخستین بار در سال 2015 در نمایشگاه فرانکفورت آلمان و سپس در سومین همایش سالانه چینی زرین به عنوان جدیدترین دستاورد این کارخانه و در قالب رویه آرایی اصیل و ایرانی بنام « شهــــرزاد» رونمایی شد.


سرويس غذا خوري

این سرویس ظروف غذاخوری با عنوان شش نفره در بازار وجود دارد و کاملا ساده و به رنگ مشکی شفاف هستند که ظاهر بسیار کلاسیکی را به آن ها بخشیده است و از جنس اوپال ساخته شده اند . مشکلاتی از قبیل لبپریدگی، پوسته شدن و یا شره كردن و موج داشتن لعاب، ترك در بدنه و لعاب و لعاب نگرفتگی آن ها نباید به هیچ عنوان در این ظروف رخ دهد. نام و یا نشان تجاری شرکت تولید کننده هر ظرف در زیر آن درج شده است. سرویس غذا خوری five پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا five پارچه است و مناسب برای یک نفر بوده و تولید کننده آن هم ایران است. ایشان هم اکنون ریاست هیأت مدیره شرکت را به عهده دارند و بطور همزمان فعلاً سمت های ریاست انجمن صنایع چینی ایران، عضو هیأت نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن ایران و تهران، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، عضو انجمن مدیران صنایع و چندین انجمن و تشکل های دیگر را به عهده دارند.کارخانه زرین تنوع تولید در طرح و مدل را با توجه سلیقه ی مخاطبانش سرلوحه کار قرار داده و همواره در راستای تولید ظروف غذاخوری خاص و به روز در سطح جهانی تلاش می کند.

Report this wiki page